Juldagen med släckt

2011-12-25 - 10:14:13

Hej på er. Idag ska jag till min moster. Vi brukar göra så att på julafton firar man hemma med sin familj. Och på juldagen träffas vi hela släkten.

Vi ska nig åka dit kl 13 idag. Igår hade jag bara på mig min One Piece så det var ju inget speciellt. Men idag ska jag klä upp mig och sminka mig. Så då blir det säkert en juloutfit som jag delar med er. Kanske jag t om gör någon fin röd sminkning med ögonskuggor som jag kommer visa er <3

Nu ligger jag i soffan och har precis vaknat.
Det jag har önskat mig i år är typ bara pengar o presentkort.
För jag vill typ bara ha kläder och det vill jag köpa och välja själv :)

Det blir säker en haul eller ett inlägg där jag visar vad jag har fått, dom kommande dagarna.
Det kanske har varit lite dåligt med uppdateringen dom senaste dagarna.
Men ni får gärna komma med tips.

Och nu är det ju jullov så då kommer jag säkert få mer tid över till bloggen.
Men som jag sa. Kom gärna med tips.
Det kan vara videos el inlägg spelar ingé roll. ;)

Jag hoppas att nu får en bra jul tillsammans men släkt o vänner :love:

 

 

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

allt bra?:D

2011-12-25 - 19:20:15
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0