29/4

2011-04-20 - 10:02:04


Hej Hej

I dag när jag tittar utt genom fönstret så ser jag mörkblå himmel:(

I morgon så ska jag till ullared med malin och mamma .
Jag kommer göra en video så fort jag har internet [Vi har inget bärbart internet]
jag och familjen ska åka till våran husvagn. för vi har nämligen sesångsplats, och det ska bli jätte kul:)
jag kommer ta kort och så och filma litte också kanske. som jag kommer ladda upp så fort jag får internet som sagt.

Nu ska jag ner och ätta frukost och kolla på tv litte med malin som har haft jätte ont i magen och mått illa men som är bättre nu :)

//// stora kramar Hanna
Postat av: Diana :)<3

När kommer videon upp? :)

Kram\\Diana <3 :*

2011-04-29 - 15:37:59
URL: http://dandoun.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0