19:23 den 23 augusti 2011

2011-08-23 - 19:35:23
Tjena :love:

Idag har jag varit i skolan. Det hände inte så mycket specielt. Vi hadde dom vanliga ämnena,
Engelska
SO
NO
Svenska

Jag har efter skolan gort läxorna, kört upp lite saker till en kompis, gjort läxorna igen.

På torsdag ska jag och min klass cykla 2 mil till en övernatnings plats.
Det ska bli supper kul för vi ska såva i vindskydd :thumbup:
Vi får ha med oss bikini för vi ska bada i en jätte fin sjö.
Det ska bli så kul !!
Jag ville uppdatera bloggen lite.
För nu ska jag kolla ppå SVTplay

SES
Kram / Hanna

Postat av: Sabina Tranberg ♥

Fin blogg! :)

2011-08-24 - 03:54:23
URL: http://rememberthiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0