20:50 den 22 augusti 2011 - Fotografering

2011-08-22 - 21:06:16
Hej mina kära bloggläsare :love:

Idag i skolan hadde vi fotografering.
Jag tycker det gick ganska bra.

Jag är kamratstödjare så jag var med på två grupp kort (med klassen också då)
Dom tyckte jag blev jätte bra :thumbup:

Men sen när vi skulle ta ett personligt kort, så hadde jag tagit glansdroppar i håret.
Och då hadde jag det på händerna, så tog jag mig i ansiktet så jag blev helt glansigg :(

Det jag hadde på mig var min nya t-shirt från H&M med ett höstträ på, för 99:-
Och ett par mörka blåa jeans.

Sen efter skolan så följde jag med en kompis hem.
Jag kom hem från hon precis, har ätit kyckling sallad.
-Åh det är så gått!! Hehe ;D


Jag har letat fram en supper bra låt
Och här kommer den





NU ska jag gå och kolla på hollywoodfruar




Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0