Fredag kväll 17:42 den 26 augusti

2011-08-26 - 18:54:47
Hej på er :love:
Idag kom jag hem från övernattning med min klass.

I går (torsdag) så åkte jag till skolan & kl 13.00 efter lunchen, så började vi cykla till det övernattnings stället alla 6or åker till dom första dagarna.
Vi cyklade 2 mil, 2 mil, så ni kan ju tänka hur trött jag var när vi kom fram.
Men det var inte så jobbigt, det var mäst jobbigt i uppförsbakarna.
Vi tog en väg som det är mycket bakar.

Men sen då när vi kom fram så visade dom oss var våra vindskydd var.

Sen åkte vi och bada, det var iskalt,

men jag styla lite med att när alla stord och tvekade på bryggan så kom jag sist ombytare springande och hoppade i :thumbu: ;P

Det var så mysigt, vi hadde en gemensam äld, och så hadde vi en utanför våra vindskydd som låg lite ifrån varandra.
Jag hadde med mig masmelos och bjöd på & grillade.


Vindsydden såg ut nästan så här






Sen när vi skulle sova
, somnade jag nästan med en gång :)
Vi la oss runt 11 12, och vaknade 8 9.

Sen då fick vi äta våran frukost vi hadde med oss.

Och sen var det bara att cykla 2 mil igen fast med träningsvärk denna gången :( Men det gick bra :)
Jag och några tjejvänner från klassen cyklade med varandra.

Sen när vi var framme vid skolan så gick vi och åt.


Ps* Det kan komma bilder, men jag fotade inget men det gjorde min idrotslärare. Jag ska fråga om hon kan föra över dom på mitt USB så kan jag lägga upp dom när jag har dom.

Nu är jag hemma och kollar på Youtube.
Ska snart gå och ta ett skönt varmt bad.

Jag har hittat några bra låtar som jag lyssnar på nu, Jag laddar upp dom senare i kväll




Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0