Hej :love: 2011-08-08

2011-08-08 - 16:43:25
Hej!
gamal bild ((Men ska ha på mig denna tröjan idag))


Ïdag ska jag till bibloteket och låna massa! Böcker.
Jag har kollat upp några på en hämsida.
Jag gillar att läsa "kärleks ungdom" som "kategorin" heter :P

På den hemsidan så kan ni hitta många bra böcker (För er som gillar att läsa om kärlek/kärleksproblem)
Dom jag har kanske ska låna/Skrivit upp
ÄR:
Bokomslag "Min typ brorsa" Bokomslag "Amor anfaller" Bokomslag "Tillsammans" Bokomslag "Malin + Rasmus = sant"Bokomslag "Andra planer" Bokomslag "SMS från Soppero"


Ni kan ju läsa själva på hemsidan http://www.slottegymnasiet.se/invanare/kultur/bibliotek/ungasidan/boktips/karleksbocker.4.14ada66911815afa97180001049.html
OM vad boken handlar om :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0