HEJ:love:

2011-08-06 - 09:47:19
Tjena!!
Jag mäskte att det var 2 dagar sen jag skrev och uppdaterade :thumbdown:

Så jag tänkte att jag kunde berätta vad vi gorde i torsdags.
I torsdags var jag och badade med Stephanie & Malin. Vi badade i flera timmar, för det var ca 21-23 grader i vattnet.

Och i går så hjälpte jag mormor att städa och ränsa ur alla hennes skåp. Det var dö trist igentligen men jag tycker dat är kul att hjälpa min mormor.
Sen fick jag 100 kronor som tack :thumbup:

Jag vill säga en sak till.
Och det är att jag är ganska off med att ta bilder på dagarna, men det är för att:

1, jag glömmer
2, det är inte alla som vill komma
med på kort och det får man respektera
3, jag har glömt mobilden/kameran


Puss och Kram/ Hanna:love:

Det får bli en gammal bild på Stephanie, Malin & Mig   


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0