Hemma :love: :D

2011-08-15 - 12:58:28
Hej på er!
Jag har ju redan gjort en inlägg men om den kommentaren.
Men jag är in varge fall hemma igen!!!

Vi hadde jätte kul!!
Stephanie, Malin & Jag tog en del kort som kommer snart :love:

FÖrsta natten sov vi nästan ingenting. För vi fick ligga i en två säng alla tre och jag fick ligga yterst först, och då ramlade jag ur 2 gånger och var nära på att ramla ner på golvet säker 10 gånger :(

Men ANdra natten sov vi bra, för då fick Malin ligga på en madras på golvet :thumbup:
OCH TRO MIG, MALIN TYCKTE ATT DET VAR OK!
så det var inte deräkt så att vi tvingade ner henne på golvet eller så... :D

Vi badade mycket i poolen.
Första dan badade vi i ca 5 timmar säker. Med lite pauser imellanåt.

Och andra dan badade vi också jätte mycket. Så det har varit mycket sol och bad i helgen :thumbup:
Vädret har också varit jätte BRA!!!
Jag vet inte vad termometen låg på, Men det var het sol alla dagar utom på Söndan då vi åkte hem kl 12.
:love: Men det var ok:love:
Videorna kommer snart. Vi ska vara alla 3 när vi redigerar dom

Dag 1






Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0