Review på Free ZONE balsam :thumbup:

2011-08-20 - 17:59:08

:love:Free ZONE  lavendel balsam För torrt och skadat hår:love:

På baksidan, :D
För torrt och skadat hår som reparerar och stärker hårets strukttur.

Berikad med aloe Verkar extrakt, syddar
hårets strukttur och gör det lättare att kamma ut.

Den har en stimulerande effekt på hår växten,
vilket kan leda till att håret kan växa lite fortare.

Applicera och låt värka i några minuter. Skölj väl.
För bättre resultat andvänd tillsamans med Free ZONE schampo för torrt och skadat hår.

pH-balanserat.

Min åsikt, :thumbup:
Jag andvände Free ZONE balsamet med doft av lavendel i dag när jag duschade,

och jag tycker att det är lätt att kamma ut.
Och håret blir väldigt lent och mjukt. '

Sen därimot, blåste jag håret efter och då blir det tort och lite risigt så jag kan inte säga så mycket om hur slitet mm det ser ut i topparna.

Betyg än så länge,
4/5

:love:
Finns att köpa på olika ställen bla på City Gross, som jag köpte mitt.
Jag vet inte för hur mycket men kanske mellan
14:-   :thumbup:Biligt:thumbup:

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0