Julkalendern Lucka 11&12

2011-12-12 - 20:25:12
Hej först vill jag bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen, och jag ska vara helt ärlig mot er.
Jag har inte mått så bra psykiskt för det är så himla mycket nu i skolan. Och så är det lite annat som händer i skolan.
Och så är jag ju med vänner och så.
Lucka 11: En bild på en person du kan berätta allt för

Min älskade tvilling syrra kan jag berätta allt för. och älskar hon över allt annat.
Jag vet inte vad jag skulle göra om hon försvan ut ur mitt liv :love:
Jag älskar dig Malin (hon med just hår på bilden)




Lucka 12: En bild + 5 fakta om mig.

Jag älskar djur
Jag hatar när folk bara tänker på sig själva
Jag har mycket tålamod
Jag är 177 cm
Jag är dålig på att andvända facebook :)

:love: :love: :love: :love: :love:
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! Allt bra? :)

2011-12-13 - 12:11:14
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0