Julkalendern Lucka 14

2011-12-14 - 17:59:14
Lucka 14: En bild som påminner dig om gamla tider

Detta är en bild på en kille (Wille) och en tjej (Ellen) i min klass. Vi hadde halloween fest!!
Detta var nog i 3an kanske.
Det var innan Lina, Kawthar, Stephanie, Klara, och Anya flytta(en tjej som gick i min klass sen dagis till 5an och sen flyttade till USA)
Jag och min syster hadde inte då så många kompisar i klassen för då var vi 12 st och tjejerna var tråkiga, men vi var mest med killarna och Ellen.
Jag och killen på bilden som heter William var bästisar sen förskolan till 4an kanske 5an.
Vi var alltid med varandra. Vi följde med varan hem efter skolan och vi var bästisar och vi hadde jätte kul ihop. Vi var till och med ihop ett tag.

Sen kom det mer tjejer till klassen och jag och Malin började vara med dom. Och han har blivit lite av en idiot.
Men han kan vara jätte snäll i bland. och då tycker jag att det är lite tråkigt att vi växte ifrån varandra :( :)

KRAM HANNA :love:



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0