Julkalendern Lucka 20 & 21

2011-12-21 - 21:40:25
Lucka 20: En bild på dina närmaste

Detta är mina närmaste :love:
Malin min tvillingsyster är hon på första bilden :) vi berättar allt för varan och har alltid stått varandra nära. Och hjälpt varan när det har varit svårt.

Dom andra tjejerna på den andra bilden är ,först sitter ju jag där med min rosa hoodtjöja, sen är det Stephanie hon på den svart/vita bilden, sen är det då Malin, Lina, Kawthar & sist men inte minst Klara.
JAG ÄLSKAR ER OCH LIVET SKULLE VARA MYCKET TRÅKIGARE UTAN ER TJEJER :LOVE: :LOVE: :LOVE: :LOVE:


Dag 21: En bild på en person som alltid ställer upp för dig

Klara :love:
Klara kom till oss nu i sexan. Och hon har visat upp många bra sidor.
Hon bryr sig om hur andra mår. Hon vill altid hjälpa till. Och om man ber henne om något, eller om hjälp,
Ställer hon alltid upp.
Det är många av mina kompisar som också gör det. Men Klara är en av dom som ställer upp för en mest av dom alla :)

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0