Dag 2-torsdag 14juli

2011-07-18 - 16:13:23

Hej

Vädret i dag är perfekt för att på i en småstad. Litte målnit med ljumen luft.

Idag åkte vi till Strömstad. Vi gick på en jätte mysig båt resturang. Man satt på en båt och såg ut över hamnen där vi såg olika båtar åka in och ut. Jag tog en jätte go bakadpotatis med skagenröra med färska räkor.

(bild)

Här kommer lite bilder över hamnen

(bilder)

Sen så gick vi litte inne i stan och såg hur det såg ut där. Här kommer lite bilder

(bilder)

Jag köpte ett par nya jeansshorts. Dom var jätte sjöna för det är stretch. Mina galma dom jag köpte i ullared (länk) Tog jag en aldeles för stor storlek. Så låren var ju förstort utryme och midjan så lårtyget åker in som boxertrojer brukar göra.och min rumpa ser dubelt så stor ut för att dom är så stora. Och det vill man ju inte. Men domma var jätte tajta och bra. Och ett stort plus är att jag inte behöver något sjärp.

(bild)

Vi gick ner till stranden och fisgade krabor i flera timmar för man fick jätte mycket typ 10 varje minut. Vi fick över 87 st. Och jag överdriver inte. Vi räknade dom. Vi treffade en kille som hjälpte oss. Han lärde mig att ta fånga dom med handen. Jag blev nypt flera gånger men dom flästa är så små så det jorde inte ont. Men vi fångade en jätte stor. Jag höl i den men så den inte skulle kunna nypa mig för den var jätte stark.

Jag har inte så mycket mer att säga.

Så ni får ha det så BRA!!!!

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0