Dag 3-fredag 15juli

2011-07-18 - 16:14:13

Hej!!!

Nu är klockan 11.40 Så det har ju inte hänt så mycket. Det regnar i dag så vi åker till Norge i mon istället.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Mest ta det lungt och chilla. Vi pratade först om att åka in till Grebbestad istället för Norge men det är ju inget heller kul när det regnar. Det blir nog inte något bad i dag. Men i går badade jag och Malin. Jag ska fortsätta på min bok nu. Jag skriver mer i kväll.

Hej nu är klockan 16.39. Vi har precis kommit hem från Grebbestad. Vi åkte in för det slutade regna. Det var jätte kul att gå litte i afärena även om det inte fans alls många kanske 3-4. Men jag köpte ett par jätte korta tajts. Dom var bra tänkte jag för att när jag har mina sommar kläningar som jag nyss har köpt

(bilder)

Så vill inte jag ha vita tajts under för personligen tycker jag att det ser barnsligt ut. Men om det blåser så kan tjolen flyga upp så troserna syns då om då. Och det vill man ju så klart inte.

Vi satte oss ner vid båtarna och åt mjukglass. Mums!!!

Nu ska vi snart äta tjockkorv och makaroner. Ett till Mums!!

Och till i kväll köpte mamma rökt makril. Det blir mycket Mums idag!!!!

THIHI!!!!

Jag längtar efter internet. För ni vet dom serierna jag följer (länk)

Missar jag nu. Men om man ska tänka positift så har jag ju massa att njuta av när jag kommer hem.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0