Dag 5-söndag 17juli

2011-07-18 - 16:15:30

Hej igen!!!

Nu sitter jag i husvagnen gämte mamma och Malin som spelar kort.

Det smöregnar utte och mamma och pappa ha tagit ner förtältet så nu sitter/pappa ligger och läser Och myssr.

På morgonen i dag regnade det inte så jag och malin gick ner och badade och fiskade krabor igen.

Sen började det regna och det har hålit på sen morgonen.

Vi åkte in och åt pizza. Jag tog en smarig kebbabrulle. Mummms!!!

Jag har börjat läsa en ny bok som jag snart har läst utt. För jag låg här i soffan i nästan 2-2,5 tim i streck. Men det berättar jag mer m hemma.

Jag tror jag ska göra så här när vi åker iväg med husvagnen och inte har något internet. Att jag tar med mig datorn och skriver varge dag och lägger upp det när jag kommer hem. För då blir det lättare när jag ska berätta om vad jag har gjort.

Nu ska jag slutta för nu ska jag vara social och vara med på kort.

Hej då så länge!!!

ps. Vi tror vi kommer hem i mon (mondag)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0