Hårtips

2011-07-12 - 18:35:00

HÅRKÄRLEK: SVINBORSTE?





En större variant av en svinborste. 110 kr. på Kicks (klicka här!)
Finns i liknande modell på Åhléns
(här!) och Kicks (här!) för 70 kr.
Den på bilden är exakt likadan som en av de två svinborstar jag själv äger.


En smalare och mindre variant. 95 kr. på Kicks (klicka här!)
Denna är väldigt lik den andra svinborsten jag äger.


Så om du vill vara snäll mot ditt hår, göra det glansigare och minska slitage så tycker jag absolut att du ska införskaffa en svinborste! Vilken du väljer är upp till dig. Med en större går det snabbare att borsta igenom håret och de är oftast mer rejäla - som den på första bilden, men en mindre gör samma jobb fast kanske inte lika snabbt.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0