HEM-mondag 18juli

2011-07-18 - 16:15:59

Hej'!!!

Nu är jag snart hemma igen.

Kl är 10.56 och vi håller på att plocka in allt i bilen och i husvagnen för nu snart åker vi hem

Bateriet äör snart slut så jag skriver mer när jag är hemma igen. 2% kvar

Jag hinner litte till.

När jag kommer hem så ska jag någon dag så snart som möjligt sätta mig ner och rota fram alla kort vi har tagit och ladda upp dom. Så alla texter jag har skrivit varge dag kanske det bara kommer stå inog parantes Bild eller bilder. Men jag ska försöka göra det så fort jag kan. Kanske idag.

Men direkt när jag kommer hem så ska jag pokka in allt från husvagnen in i mitt rum kläder och så.

Det är så sjönt att ha det gjort från början.

Jag sa ju en gång att jag skulle göra en visning i mitt. Och jag tror att jag ska ta en hel dag till att göra videos. Så ni får gärna ge förslag på Videor.

Jag kommer också kolla runt litte på andras bloggar och få litte insperation till inlägg och videos.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0