Norge

2011-07-12 - 13:20:53
Hej allesamans!!
Jag har ju nämt att vi ska åka till Norge i mon(onsdag)
och då blir det ju tvär ingen bloggning. Men jag ska försöka filma en video lite varge dag. eller ta kort.  Men jag kommer inte berätta vilka campingar vi ligger på påvägen dit. För då kanske ni kan lista ut vart jag bor. Och det vill jag inte . för min egen säkerhet. Men jag ska ta lite kort och så så ni får se sen när jag kommer hem. Jag vet inte helt säkert hur länge vi ska vara borta men ca 1 vecka. Vi ska åka över till Oslo Norges huvudstad. Och kolla runt litte där och så. Jag tar säker massa kort i Norge. så ni som inte har varit där får se lite hur det ser ut. Jag ska snart gå och packa. Kläder och skor och så. Det är ganska jobbigt för jag tycker personligen att vi har en väldigt liten husvagn så  vi får ha våra kläder i 2 "backar/lådaor" 
Så det är väldigt svårt att välja kläder.

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0