Var i stan med Steph & Malin

2011-07-23 - 01:38:00
Hej på er!!!
Nu är kl 01.24.
Vi var i stan med Steph i dag då och köpte presenter till LIna:love:
Lina ska ha fest imon. Det blir väll kul :thumbup:
Jag köpte ganska mycket i dag. Vissar det i ett inlägg i mon eller så. DÅ BLIR DET EN HAUL!!!

Jag köpte produkter till lager i vinter :question:
Men dom kostade bara 40:- st vilket är BILIT.
Men Nog om det!!! :P

Efter stan åkte vi hem till oss.
Och nu chillar vi vid datorerna :cool:
Håppas vi kan sova inatt el blir det för varmt med 3 på samma övervårning. Men jag tror inte det :thumbup:

Här kommer bilder sen stan:



HAHA Jag var inte beredd :P

JAG:)
Stephanie :P
Malin :cool:


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0