Sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-09 - 23:36:35


Hallå!!!

Gud det var jätte länge sen jag blogga:(
Jag har helt och hållet glömt det.
Jag har varit så färst vis Andra Avenyn så jag har glömt :thumbdown:

I daag var det skolavslutning!!!!!
Det är en tradition att 6:orna gör en låt om alla lärare som dom haft och då ville inte dom hålla i flaggorna som vi också har som tradition att en står på varsida när klasserna sjunger, så då fick jag och en anna tjej i klassen stå och hålla dom. Det var jätte spenande att göra det redan i 5:an för igentligen är det bara 6:or son bär dom.
När det var slut åkte vi hem och åt marengtorta med mormor, morfar, Henrik (bror), och Malin och mamma och pappa:)

Imorgon så tar min yngsta kusin studenten, så i mon ska jag in och kolla på när han går ut.
Efter det ska vi hem till mosteern och fira Peter, och Robert som har fylt år!!!
GRATTIS


Kommer visa er vad jag har på mig i en video som troligen kommer imorgon då jag spelar in den. För jag kommer ha samma nya kläning som jag hadde i dag på Skolavslutningen som i mon, så då får ni se det då:)

Jag har fått utslag under armarna -.- :thumbdown:




"så Bra du är Hanna"


HA ETT BRA SOMMAR LOV!!! :love:

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0