10/5

2011-05-10 - 19:30:27
Hej hej!
Nu har jag målat naglarna men jag är tröt och så så jag årkar inte blogga:thumbdown: utan jag ska kolla på smallville:thumbup: som jag inte har kollat på på jätte länge, men jag kan berätta litte fort att vi har haft en kompis från klassen hemma hos oss i dag (hos mig och malin) och vi tre står varandra väldigt nära så det var jätte skoj. Vi hoppade stutsmatta som min pappa har sättit upp nu i år. sen så hadde vi vatenkrig och vi solade och lysnade på musik och drak saft vi hadde jätte kul ( håppas att jag har blivit mer solbränd sen vargerg i påskat) Men nu så ska jag kolla statestiken på bloggen bara sen så ska jag logga utt.

HEJ DÅ / SEZ

ps det kommer komma upp en bild på hur naglarna blev någon dag , säkert i mårgon eller senare i kväll .
PUSS PÅ ER:love:

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0