15/5 på campingen

2011-05-15 - 10:56:29
Hej alla där ute

Nu sitter jag här på campingen på dom här datorerna. Datorerna är inlåsta i ett "skåp" så jag kan inte sätta i ett usb minne eller någon överförningsslad tyvärr så dom videorna som jag har filmat får jag ladda upp när jag kommer hem istället:) DEt kostar 10 kr för 21 minuter så jag får skynda mig litte nu.

Igår så spelade vi i familjen kort i förtältet på kvällen :thumbup: Litte tidiare på dan så cyclade jag och malin till en secondhand och malin köpte lite saker (kläder) och så köpte vi (jag och malin) varsin jätte stor badring till oss var som man kan ha i vattnet hihi:)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men i sånna fall om det "hännder" nått så ska jag uppdatera litte i kväll innan vi åker hem ikväll , det är hyftat bra väder här det kunde varit bättre , solen bår i måln litte då och då , det rägnade väldigt mycket i går kväll när vi spelade :thumbdown:
Tyvärr blir det inga bilder heller :(


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0