3/5

2011-05-03 - 07:41:54
Hej hej Nu är kl halv 8 unjefär och jag ska åka 5 i 8 så jag hinner blogga litte nu:)

I går ville jag så gärna åka till stan men jag kunde inte för jag var tvungen att öva på mina repliker på drman inför lördag då vi uppträdande, så vi ska(malin, jag) åka till tan på fredag för på har vi studiedag så då blrir det kanke en shopping dag... aa vi kanske inte köper så mycket men det blir en dag i stan med syrran:)
Jag tror att efter sommaren så ska jag nog börja i basketen som också är på torsdagar och då går jag hellre på det än draman för det är inte lika kul längre. just nu tillar jag på Våra bästa år på 8an, jag gillar inte det mn i dag fick malin välja pogram så sitter jag vid datorn i stället:)
Det blir kanske en video i dag när jag kommer hem.. men den kommer nog upp i kväll för det tar en stund att redigera videos.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0