Biblioteket

2011-05-16 - 17:01:03
Hej hej:D

I dag efter skolan så åkte jag , malin och kawthar till stan och köpt present till mamma som vi ska ha kalas för i morgon, vi köpte en perfym, och tre ögon skuggor( spelar in en video  när jag kommer hem)
Nu sitter jag och malin på bilioteket för kawthar skulle åka hem med bussen, jag har nu senaste tiden läst eva susso böker (tex : vem bryr sig ) Och jag håller på och läsa en utav dom hemma för jag har läst den första och nu är jag på andra(det finns 3) Jag kommer spela in en video när jag kommer hem och berätta litte om boken för jag älskar den:love: hihi ;P :thumbup:
Ska logga ut nu för jag titte vid en dator här och dom har bara en så nu ska malin få kolla litte på datorn

PUSS OCH KRAM SÅ LÄNGE :love:



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0