CLEARASIL ULTRA

2011-05-08 - 12:08:04


HEJ JAG VAR OCH KÖPTE EN "FINN SCRUB" I FREDAGS OCH NU TÄNKTE JAG SKRIVA LITTE OM DEN.

på baksidan:
Denna krämiga skrub värkar med det samma och motvärkar 100% av orenheterna genom att motarbeta de bakterier som är orsaken till problemen. Använd dagligen morgon och kväll för en synigt renare hud. Fukta ansiktet med vatten. Tryck ut en lagom mängd kräm i handflatan. Massera försiktigt in i ansiktet, men undvik känsliga områden runt ögonen. Sölj ordentligt med varmt vatten. Badda dig torr med en handduk.

Jag har själv bara använt den en gång på min hacka där jag HAR HAFT en finne men som inte är lika stor nu utan mest bara är en rödfleck (Y)

Jag följer en blogg (http://beautyfreaks.blogg.se/) och då har tjejen louise tipsat om denna skruben så då tänkte jag att jag också kunde göra ett försök:) Och jag tycker den är kanon . Jag kommer skriva litte mer om vad för värkan den gör . Kommer kanske ta för och efter bilder (men då blir det hela ansiktets förendran, för jag kan inte ta några bra bilder på nära håll med min 3.2 megapixel mobilkamera)

//// Kram hanna

P*S Jag rekomenderar denna skruben
PP*S Man kan köpa denna på ..... Hajen... jag tror att den borde finas där dom säljer CLEARASIL

OJ produkten hetter CLEARASIL ULTRA Depp Pore Treatment Scrub (Bekämpar 100% av alla finnar)

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0