God kväll

2011-05-01 - 20:49:24
Hej på er!!!

Nu har jag kommit hem från varberg. Det var jätte kul!!! En polare Fehem kom ner sen på lördagkväll och då så stack vi och spelade mini golf(inga bilder för det är inte så kul för har att jag skulle ha hållt på ovh ta kort)
JAG VAN!!! Vi spelade om en glass men det sluttade med att alla köpte en vlass... AA alla köpte glass:)!
Sen enu senare på kvällen kl 7 så åkte vi i väg (Malin, Fehem, Jag ,kussen Robert och hans tjej , och föreldrarna) Ner till valborsälden vid havet:) Det börjar bli tråkigt att jämt åka ditt så vi satt (malin,fehem,jag) vid havet och shilla:D Kommer upp video och bilder ur den:D

Jag kommer nog berätta vad som hände mer i en video

Kram Hanna

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0