HISS & DISS

2011-05-18 - 21:57:45
Här kommer litte frågor till er som även jag har svarat på när det gäller vad ni och jag gillar

Hiss eller Diss ?

1. Hiss




2. Diss



3. Diss



4. Diss


5. Hiss




6. Hiss


7. Diss




8. hiss



9. hiss


10 . hiss


11. hiss



12. hiss
Ear cuff - kors
jag älskar att när man har ett hål två hål att man har en tjedja eller något som hänger i hop

13. Diss





14. hiss





Så nu ska jag släcka och sova :thumbdown:
Ni får järna skriva vad ni vtycker om minna åsiketer och ni får järna skriva hiss diss ni också , det är bara att skriva numret framför och sen anrtingen hiss eller diss hihi ;P

Jag kommer göra mer sånahär inlägg i morgon kanske eller någon annan dag eller kväll ... vi får se ok HEJ DÅ

LOVE YOU <3

ps . jag kom på att jag har utväklingsamtal i morgon :thumbup: :thumbdown:
och att föreldrarna tog kort på mig och min klas nu i kväll så dom kommer kanske upp någon dag , ska be dom skicka bilderna till mig via e-post !!

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0