Kommentar från SARA

2011-05-12 - 19:54:58
Hej Sara  (du sara som har kommenterat)

Jag blev överlycklig av din kommentar :love:

Tack så hämst mycket :thumbup:

Jag ville svara dig men jag viste inte hur så jag gör ett inlägg för dig istället:)

jag blir jätte glad för kommentarer och hon här fantaskiska sara gillar mina videos så det uppskatar jag om ni också gör där utte.
Sen vill jag talla om att jag fick presic reda på att på ffredag kväll i morgon då altså så ska jag till varberg igen för vi har inte varit där på 14 dar så det ska bli jätte kul:)
Jag är änu litte fundersam om att jag inte kan blogga när jag är där så jag får komma på ett sätt att lösa det på.Dom har datorer på kampingen som jag nog kanske kommer vara inne på 10:- för 15 minuter och jag känner att det är litte litte men vi får helt enkelt se.

Puss & Kram Till Er Alla :love: <3

SKA NU FIXA MED DESIGN

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0