Mot Varberg

2011-05-13 - 16:56:22
Hejsanpå er!

Nu så har jag kommit hem från skolan och ätit och pakat till varberg som vi ska åka till när mamma kommer hem 6.
Ska fråga om jag kan få några tior till internet och data på kampingen. Så jag tar med mig en överförningsslad så det blir typ nog bara videos. Det kommer nog bli så där för det ska inte vara så bra väder men det kommer för det mästa vara uppehåll :thumbup: Men jag har med mig 3 böker att läsa, så nu ska läsas.På vägen till varberg då så ska vi åka förbi pappas jobb och hämta honom där, och det ska bli kul för vi ska gå in och titta litte för jag har inte varit på pappas jobb mer än 2-3 gånger och dt var flera år sedan, men malin var där och praoade så det blir ju kanske inte lika "kul" som jag ska ha. Men jag årkade inte med någon video nu så jag skriver litte i stället:)
JAG HOPPAS ATT DET ÄR OK :love:

Jag håller även på och ladda över några filmer fån denhär statiskonära(stavning) datorn som jag sitter på nu till den bärbara som vi ska ha med till husvagnen då...
Jag kollar mycket på smallville för jag tycker den är bra, och vissa mobbar mig för att det är typ "stålmanen" men om man inte skulle ens veta det så skulle man tycka att det är som villken film som hälst som är bra, och även om man vet att det är stålmanen så spellar det ingen roll för den är skit bra.

Ha det SÅ GÖÖTTT ALLA där utte :love:  :) PUSSAR & KRAMAR

ps. när jag titter vid den här datorn jag sitter vid nu altså den statsi inte den bär bara, så kan jag inte ladda upp en bild i inläggerna på mozilla så då måste jag som jag kommer göra nu, spara detta inlägget som utkast och sen gå in på explorer och ladda upp en bild och sen publicera det , så det är därfö det kanske inte är så mycket bilder i vissa inlägg;P
Fast jag kom precis på att man kan kopiera och klistrain bilderna istället :thumbup:



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0