REFRESHING CLEANSING MILK

2011-05-08 - 12:09:03


HEJ PÅ ER !!!!

Nu hadde jag tänkt att skriva litte om en sminkporttagnings "MJÖLK" som jag har andvänt under en lång tid den FÖRSTA ÄR

1.NEVEA´s  visage REFRESHING CLEANSING MILK

Först tänkte jag skriva vad som står på baksidan:
Att den är till för normal och mixad hy, och att det är en mild make-up remover, och det är bra för att behålla hudens natuliga fukt. MEN JAG ANVÄNDER DENNA TILL MARA ÖGONEN så jag kan inte kommentera något om det :P
Sen står det oxå att det är bra om man använder antingen henderna eller bummuls padds (mendet står bara att det är bra att använda dom två sätten) Först använde jag en svamp men det var inte als bra för för de första så var det svårt att hålla svampen ren så det inte är en massa mascara i och sen så sög svampen ått sig massa av produkten och då var det mycket bätre att använda som jag gjorde sen .. att använda bummuls padds.
DET VAR DET SOM STOG PÅ BAKSIDAN

Kommentarer:
Mascaran och kajalen går bårt väldigt snabt och man behöver inte alls ta så mycket av produkten så den håller länge. Jag har till och med köpt den stora stoleken för jag nöjer mig med den.
JAG REKOMENDERAR denna produkt för den är vädigt bra OCH BILLIG ( ca 50:- den stora ) (ca 30:- den lilla)

/// Stor Kram TILL ER ALLA   Från HANNA PANNA

P*S. Jag håppas ni testar er på  REFRESHING CLEANSING MILK
PP*S  Man kan köpa den nästan överalt där dom säljer NIVEA och sminkbortagningar TEX på LINDEX , ICA

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0