teater uppspelning och liseberg

2011-05-07 - 08:13:36

HEJ HEJ PÅ ER ALLA


I dag gäller det. Vi ska ha förestälning med draman i dag. Det kommer gå så där för i går när vi hadde grenrep så var det rena katastråfen, ingen kunde riktigt sina repliker, jag själv hadde suttit hemma och övat jätte mycket för våran fröken har varit sjuk jättemycket, så vi har bara kunat öva en riktig gång i hop och sen så har man fått öva hemma helt själv, och det är inte så svårt att kunna prata med flyt. men det är svårt för man vet inte när man ska säga sin replik. Så jag har gjort fusklappar:)
Så vi får se hur det går. Det är ganska pinsamt om man skulle klanta sig för min mamma och mormor är och kollar och dom tycker det är så kul att dom ville titta och då vill man ju licksom inte klanta sig helt.
Jag kanske ber mamma filma litte med min mobil så kanske ni kan kolla lite. Men det jag nästan är mäst nervös för, det är att i går på genrepet då kunde ingen hallt riktigt , men i dag s kanske alla kan utom jag , och då kannske alla står där och är gätte duktiga så kommer jag där och kollar nerot för jag har lappar i handen som jag måste läsa på . men jag hoppas på det bästa:P

Ni får ha det så bra så hörs vi , nu måste jag gå och ta på mig och göra iordning mig.

Kram/ hanna

ps. för er som undrar vad jag ska ha på mig så är jag en helt vanlig tjej i teatern så jag ska bara ha på mig vad som helst som jag skulle kuna ha på mig en helt vanlig dag:)


LJUST DET EFTER UPPSPELET SÅ SKA VI HEM IGEN OCH ÄTTA SEN SÅ BÄR DET AV TILL LISEBERG ( JAG OCH MLIN SKA FÅ KÖPA ÅKBAND!!!!!! JA!!)

pps. jag håppas ni årkade läsa allt detta:)

VI SES :thumbup:




Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0