Trött & NOW School

2011-05-27 - 09:04:21
Hej hej!

I går var jag i skolan då... sen efter skolan så åkte jag och klipte mig, och efter det så var jag med kawthar för i dag så är sista dagen i skolan för henne för hon åker utomlans på mondag och vi hinner inte vara med varandra mer efter i går . för jag är typ sjuk i dag för på morgonen måde jag illa och nu har jag ont i huvet och ör trött som Ior typ :P Så jag kommer inte träffa henne något mer fören typ halva sista sommarlovet. Men jag ska fråga om jag bara kan komma förbi och säga hej då på riktigt någon gång i heljen :O

Nu kollar jag på MTV och lysnar på musik , men nu är det Justin bäver och jag gillar inte precis han :thumbdown:

Ska ladda upp litte låtar som ni kan lyssna på snart.

:love: HEJ DÅ :love:


ps* För er som inte förstog så gick jag inte till skolan i dag , uttan är hemma!


Sorry för ingen uppdatering i går . Men han inte , för jag gick och la mig halv 9 för jag var så trött

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0