Heljen & Bilder

2011-05-22 - 17:58:34


Hej på er :love:

Nu har jag komit hem från mormor och morfar.... vi spelade bra kompis i dag och det gick så där et var kul men vi spelade 4 martcher

martch 1:  0-0
martch 2:  0-0
martch 3:  1-0 till dom andra
martch 4:  2-1 till dom andra

Jag är inte helt säker på resultaten men det är i varje fall martch 1 och 2 som blev lika. Vi blev fotograferade också och jag ska kolla om jag kan ladda upp det kortet sen ... anars var det nogra syskon som tog kort och i sonnafall kan jag fråga om dom kan skicka det till mig.

Jag och malin tog litte bilder utte i går och här kommer dom på mig... ska fråga malin sen vilka hon vill ha med på sig













Domma bilderna kanske kommer vara med i den nya designen jag kommer göra tror ni det blir bra ?


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0