12:42 2011-11-18 SJUK

2011-11-18 - 12:51:02
God morgon på er :love:
Jag mår inte så bra idag. Jag vaknade kl 4 inatt av att jag frös som is även om jag tog på mig massa filtar. Och va helt iskall om armarna.
Det är för att jag skulle ha min mens nu. Jag hadde jätte ont i ryggen  och fick gå ner och ta en alvedon brus :(
Så jag stanade hemma från skolan idag även om jag mår mycker bättre nu. För jag tog en till alvidon nyss efter frukosten.

Jag och kompisarna skulle ju åka till badhuset idag. Fan också !
Jag får väll hänga med någon annan gång :(

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och pappa som också är sjuk låg och läste lite ihop.
Sen har jag bara suttit här vid datorn.
Men nu blire Dubbelliv på Svtplay!
Puss & kram :love: :love:

(Prt Scrn)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0