2011-11-06

2011-11-06 - 15:48:15
Tjena!!
Nu snart kommer min bror och hans tjej och vi ska äta midag ihop :love:

Mamma och pappa har idag varit och köpt nya soffor som vi ska ha här uppe på övervåningen vid Tven.
Jag kankse tar några bilder när vi har stält dom där dom ska vara ochså.

Sen händer det inte så mycket mer idag. Hadde tänkt att åka till badhuset med dom stängde tidigt nu på lovet:(

Jag har fixat lite med designen. Jag tyckte att den var lite tråkig med svart bakgrund.
Sen så har ni säkert läst i jag tror det var mitt föra inlägg, att jag har gjort så som att om ni trycker på mina rubriker kommer ni deräkt till att kunna kommentera. Klicka här för att se!



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0