22:31 2011-11-28

2011-11-28 - 22:41:19

Hello <3
Idag hängde jag med Kawthar hem.
Jag var där till 7 och sen åkte jag hem.
Sen gjorde jag läxorna.
Gick ut och gick med Malin mamma och pappa.
Sen så har min kompis Stephanie skaffat blogg. Hon undrade hur man lägger in hedern och bakgrunden på designen så då har jag visat henne det också.
Jag var ju i skolan i dag också.
Så jag har inte ens tänkt på att jag skulle spela in en video.

Imon ska jag ha dansuppvisning.
Lina kanske ska med och kolla så då kanske hon filmar en snutt.

Ja har en video på G också som kommer komma upp på bloggen nu i veckan.

Vi fick hem våran bärbara data idag.
Tangentbordet hade det blivit en konstig inställning på så när jag skulle blogga tidigare i dag gick det inte.

Nu ska jag sova.
Puss & Kram.

Ps hoppas att ni gillar designen :)

På bilden är Kawthars lilla syster som ville hålla oss sällskap.

 


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0