God morgon :love: 2011-11-04

2011-11-04 - 10:08:53

God morgon på er!
Jag har precis vaknat.
Det var jätte kul igår. Ellen stanade tills 9 :thumbup:

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag kanske ringer någon/några kommpisar.

Men imon så ska jag och Mamma, Pappa och Malin och bowla!
Jag är ganska bra på det. Men vi kör alltid med, ni vet sånna typ rör dom lägger i i dom hålen på sidorna :)'
Men jag ska säga att vi inte ska köra med det. För Malin hon fuskar lite väl med dom, hon slår klotet åtsidan och vallar fram klotet :(

Jag ska kolla runt lite och se om jag har något att blogga om mer om!

Hoppas alla ni får en bra fredag!
Puss&Kram
Postat av: Matilda

Heej på dig! Jag älskar din blogg redan, jag började läsa den för någon dag sen och kan inte slita mig från datorn. Jag såg ditt klipp på youtube när du tog bort ditt smink. Mycket bra tips du hade ;D. Hoppas du får flera läsare, jag ska tipsa mina kompisar om den och ha själv en bra fredag <3.

2011-11-04 - 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0