Lördag 2011-11-12

2011-11-12 - 22:30:44
Nu kom jag precis hem från Ellen. Det var filmkväll !
Vi åt tacos och kollade på Bad teacher (länk till you-trailer)
Sen släckte vi alla lampor i huset och letade efter varan :)



We are 10 girls and 4, 4!!!! boys (boring) i klassen.

Vi som alla klasser är ju iolika "gäng" vårat gäng är ju då dock 6-7st och dom andra tjejerna 3-4... Men aa...
Men vi brukar kaktist ha jätte kul ihop alla tjejer. Och det hadde vi verkligen nu också.
Jag tror nog också att vi är äldre och mognare och fattar att man kan ha kul alla och inte bara några.




NU ska jag kolla på Rosa.
Det är faktist as bra, ok kanske inte "as bra" men jag kollar på den och den är BRA.
Det är Livet enligt Rosa som går på Svtplay (länk)
Livet enligt Rosa, barnprogram i SVT Barnkanalen.


:love: :love: JAG HOPPAS ATT NI ALLA HAR HAFT EN LIKA BRA KVÄLL SOM JAG HAR HAFT!!! :love: :love:

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0