Andra Planer av Annika Holm

2011-10-15 - 18:16:58

Just nu läser jag en bok som heter Andra planer.
Författaren heter Anika Holm

Jag har läst lite mer än halva boken. Och den är jätte bra.
Det är en kärleksbok.
Det som är bra med den är att det händer saker nästan hela tiden :)

Ni kan ju söka själva på typ Google och läsa lite om den om ni vill.

Jag gör nämligen detta inlägget på mobilen och då är det jobbigt att skriva själv tex vad som står på baksidan.

Det handlar kort fattat om en tjej som är på landet på sommarlovet och så kommer det en typ "barndoms vän" och hon tycker han var så barnslig förra året. Men denna sommaren har han blivit värsta snyggingen. Hon blir kär....

BILD


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0