Haul inlägg /Gina tricot/ Kappahl / Lindex

2011-10-31 - 23:42:51
Hello!!
Nu sitter jag och kolla på Tv. Men jag kom på att jag haar glömt att visa sakerna jag köpte i Lördags.
Så jag tänkte visa er det nu, för videon blev inge bra!!


Lindex :
Puder borste
60:-


Lindex :
Isadora puder i färjen 21
Rea 99:-


Lindex :
Depend nagellack i färgen 40
25:-

Gina tricot :
3/4 armad Topp
199:-


Gina tricot : Svart T-shirt
99:-


Gina tricot : Svart T-shirt
99:-


Kappahl
: Svart/Vit randig 3/4 armad tröja med krage
REA 49:-
Jag och min klass ska ha Disco för skolan och då köpte jag denna
3/4 armade guldiga tröjan
från Gina tricot för 199:-



Jag köpte även 2 par jeans som jag har behöft nu ett tag.

Mörkblå 340:-




Blå 340:-


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0