Jag saknar dig :love:

2011-10-25 - 19:33:45
Hallå på er!
Nu sitter jag här vi datorn och har kommit hem från Stephanie.
Jag har kollat klart på filmen som  jag började kolla på i går, för andra gången
A walk to remember (länk till inlägget)


Men nu ska jag kolla på enu en film som jag har tankat ner...
Jag saknar dig

Detta är historien om hur alla runt omkring kan komma tillbaka till liv när någon närstående dör, och hur ett nytt liv växer ut av sorg. Filmen Jag saknar dig, baserat påPeter Pohl och Kinna Gieths romanen Jag saknar dig, jag saknar dig, som vannAugustpriset 1992 i kategorin barnböcker. En Feelgood historia -

Regissör: Anders Grönros
Manus: Kinna Gieth, Anders Grönros

Skådespelare: Thomas Hanzon, Tom Ljungman, Erika Midfjäll, Hanna Midfjäll, Ludvig Nilsson, Ola Rapace, Birthe Wingren

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0