Ansikts bastu :love:

2011-09-09 - 23:31:33
Skrivet av mig med lite blandning i inlägget av
beautyfreaks.blogg.se


Hej på er!
Här kommer lite sjönhetstips!


Nu nyss gjorde jag en omgång ansikts bastu och lite till som jag tänkte dela med er.':love:

Om du inte vet vad en ansiktsbastu är, klicka och läs HÄR! först.

Bilderna i inlägget är av beautyfreaks, för jag har ingen tillräkligt bra kamera för att ta bilder själv
men här har ni  beautyfreaks bilder  i stället.

(bilden är en del av Dejanas näsa)
(beautyfreaksbild)

Min mening i detta inlägget är att lära er en smart sak att göra en gång i veckan om man har oren, eller t o m. ren och fin hy (för att hålla huden ren)
genom att göra en ansikt bastu och tömma porerna på all skit och smuts som dom tar in under en hel vecka.
Om man andvänder foundation varge dag är detta väldigt bra att göra regelbundet.


På bild 3 står det så som jag gjorde precis på mig själv, och det var tipset

Men om man inte har en ansikts bastu som jag så kan man lätt få samma bastu med hjälp av att göra så här

  1. koka upp vatten i en kastrull
  2. Håll huvudet över kastrullen med en handdug över, så ditt huvud får all ånga på sig, och handduken täcker ihop luckorna så inte ångan ångar ut i luften utan in i ditt ansikte :love:

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0